.

.

środa, 30 marca 2011

Hafty i kwiaty

Nie pamiętam już, kiedy i jak trafiłam na bloga Penelopis ale jedno jest pewne - od początku oczarowały mnie wzory Ani, która projektuje piękne hafty. Projekty są udostępnione dla każdego i gotowe do pobrania. Ja skorzystałam z jej dwóch wzorów. Hafty w moim wykonaniu przyozdabiają już mieszkanie :)




I jeszcze na koniec moje kwiaty: hiacynt - tym razem biały...


...i szafirki...



...kocham szafirki za te małe, drobne, dzwonkowate kwiatuszki :)

Pogoda z dnia na dzień bardziej nas rozpieszcza - wygląda na to, że mamy już w pełni wiosnę! Cieszmy się nią!
Pozdrawiam serdecznie :)
Pollyanna

9 komentarzy:

  1. rzeczywiście wzory są cudne, zwłaszcza ten pierwszy, koniecznie muszę zajrzeć na ten blog... ślicznie wyszły w Twoim wykonaniu... słoneczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. ozdobiłabym jeszcze ramkę, żeby to to tworzyło całość

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi sie korona bardzo podoba :)
    próbowałaś kiedyś z jakimś cieniowaniem? to moze wyjsc ciekawie :) a moje kwiatki zdechły :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzory Penelopis sa nadzwyczajne, tez juz kilkakrotnie korzystalam z nich.
    Szafirki rowniez uwielbiam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Haftami krzyżykowymi też sie bawię, a Twoje hafty mi się podobają, szczególnie pierwszy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam się na wzorach i haftowaniu, ale rezultat w Twoim wydaniu jest wspaniały :) Czarna dama piękna. Potrafisz wydobyć to "coś". Kwiatuszki śliczne. Lubię szfirki są takie delikatne. Uściski wiosenne przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polianko jakie one sliczne!!pozdrowienia wieczorne:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. I właśnie takie krzyżyki za mną "chodzą". Piękna,stylowa i subtelna ozdoba ścian.Nauczę się i tego typu rękoczynów, aby ozdobić sypialnię. Twoje dzieła zmotywowały mnie jeszcze bardziej.Dzisiaj kupiłam niebieskiego hiacynta.Ależ on pachnie...
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne kwiaty...no ale oczywiście hafty są najpiękniejsze! widać kunszt:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń